مدیر تأمین و مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در سال 91، یک هزار و 489 مورد خدمات عمرانی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد انجام شده است.

 

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "سیدرضا لاله زاری" با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه از چندین سال قبل اقدامات کمیته امداد در راستای ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد آغاز و تا کنون بسیاری از خانواده‌های تحت پوشش از خدمات کمیته امداد در این بخش بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از نیازهای روز جامعه هدف کمیته امداد داشتن سرپناه مقاوم و منزل مسکونی است، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) مسأله تأمین مسکن مددجویان و نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی را همواره مدنظر داشته و در کنار سایر خدمات خود در این خصوص نیز فعالیت ها و خدمات قابل توجهی داشته است.

لاله زاری در ادامه گفت: در راستای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در طول سال گذشته بیش از 46 میلیارد و 306 میلیون ریال هزینه شده است.

 به گفته مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد احداث و خرید مسکن، تعمیر و بازسازی مسکن، ایجاد سرویس بهداشتی و انشعاب آب، برق و گاز از جمله خدمات عمرانی است که برای مددجویان انجام شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا